Världens vackraste ögon

2011-02-21 21:58:48/Permalink//

Jag ska nu berätta för er vem som har världens absolut vackraste ögon.
Ni kanske kan gissa, haha, men jag tänker berätta ändå.

Det är min älskling! Mattias har de absolut vackraste ögonen jag sett i hela
mitt liv. Så himla fint blågrönspräckliga är de! Look for yourself!



Jag dör! Jag är så kär i hans ögonFina ögon på fin älskling.

Jag sitter och pratar med honom nu. Hans present (mini-pc:n) är mycket
behändig när han är så långt borta! Videosamtal in my heart

Aja, nu börjar snart "Betnér Live på China" på kanal 5! Wihuu ^__^

                                                                PussGodKväll!


Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Fin bild!

2011-03-08 @ 19:56:34
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback