Torsdagsbestyr

2011-02-17 14:05:49/Permalink/Skalman Style!/

Idag har jag saker att göra minsann!

Först och främst
ska jag till stan. Fixa med detaljer kring födelsedagspresenten till
min älskling. JA, han fyller år IDAG ♥ Han är lite för långt borta dock, så han får sina
födelsedagskyssar i helgen liksom presenten jag har ordnat :) ÅH jag längtar
När jag har sprungit klart på stan, ska jag till FMG och mysa. Se Breakfast Club,
och sitta och mima till varje replik. Tänk att det är TRE ÅR SEN jag själv stod där
på scenen i Havet och spelade Claire. Det känns helt overkligt.

Anyhow, detta är dagens Skalman-outfit.

Den halvgenomskinliga, randig tröjan är egentligen en tröjklänning från Monki.
Det var fin, men ändå lite ful för att den gick ner till knäna. Men den var på rean, så jag köpte
den för 40 kr och åkte hem och klippte av den till rätt längd! :) Under har jag en svart,
kort tubtopp
, som är köpt för hundra år sen, så att jag ska slippa visa bh:n hahaha!
Lila stuprörsjeans - 99 kr på BikBok. Jag har sån HIMLA byxbrist!
(Jag älskar reor när man behöver saker men har lite pengar!)

Närbild. (Mitt hår har blivit så LÅNGT! Det växer som ogräs *yeees*)


So so.. vi hörs senare! Time to go!

                                                               Puss


Kommentarer
Postat av: AstridAnnaMatildaRisberg♥

ascool tröja, ju!



och som svar på din kommentar i "dissar uggs" i min blogg, så kan jag ju säga att dom inte är särskilt snygga alls. fyfan, hellre converse!

kommentera gärna mitt senaste inlägg.



bye♥

2011-02-17 @ 17:17:03
URL: http://aastridss.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg tröja! :)

2011-02-17 @ 17:58:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback