Tisdagkväll

2011-02-15 20:51:45/Permalink/Life of Skalman/

Sitter i soffan och slötittar på tv. Väntar på att det ska bli dags för House.
Mina missar springer runt och är helt galna. Eller, emellanåt alltså.
Först rusar de runt helt vilda, sen kommer de och gosar hos mig en litenliten stund
och sen springer de iväg och bråkar med varandra igen som om de inte varit stilla alls.
Haha de är så söta mina bebisar

Skrutt tycker om att vara vid datorn med mig.

Men min Skruttis vill aldrig vara stilla (eller titta åt rätt håll) när jag vill ta en bild såklart hihi..!
Som ni märker är Zebra oftast inte med på mina kattcambilder. Det är för att hon är lite
mer sitta-bredvid-gosare, och så fort jag försöker få henne på rätt plats för en bild blir hon
misstänksam och springer iväg. Ingen linslus direkt haha! ;D

Menmen that's the way. Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att längta efter min
älskling. Pratade med honom i telefonen förut, han gör mig så lycklig.. ♥ Han är finast i världen.

Aja, nu ska jag gosa vidare med mina missekatter.
                                                                           Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

hihi taack :) din oxå !

allt bra då ? <3

2011-02-16 @ 17:26:28
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: angelica

sv ååh tack! :)

2011-02-16 @ 17:44:38
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv':

Vad bra då ! :)

Jag själv mår sådär :/ <3

2011-02-16 @ 18:17:41
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback