This is your wake up call

2011-02-25 11:21:51/Permalink/Life of Skalman/

Jag låg i sängen. Helt slut efter två dagars jobb, och för lite sömn.
Dessutom ska jag jobba lördag-söndag också, så jag tog tillfället i akt denna
lediga fredag att sova ut litegrann.

Ställde ändå klockan på 10, IFALL jag skulle vara dödligare trött än jag trodde, så
att jag inte skulle sova bort hela dagen. Jag låg i min säng, efter att tryckt på snooze,
och kände mig lite halvt omotiverad att gå upp. Ögonen var fortfarande sega.
Bzzz..bzzz...bzzzzz! Då började mobilen vibrera.



"Hallå" - morgonrösten är brutal.
"Aae, jag hoppas att du inte ligger och sover Kim!"
"Lite?"

Det var en viss bror
(Adam, alltså) som var jättevaken. Haha! Enligt honom ska man
tydligen inte sova vid 10-tiden en fredag hahaha! Då ska man vara uppe!
(Det är inte första gången han har väckt mig med telefonen dessutom haha! Förstår inte hur han lyckas.. xD)
Efter att ha pratat en stund med honom var klockan gå-upp-lagom tyckte jag.

Dags att ta tag i dagen. Ska fixa mitt nyfärgade hår (lovar bilder senare) och
springa runt här hemma och små städa lite för att få tiden att gå.
Idag kommer min älskling hem
, och jag ska åka och hämta honom sen! ^__^
                                                                                         *Yaaaaay*
Hörs senare!

                                               Pusspuss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback