Lillasysterdag

2011-02-05 10:40:37/Permalink/Life of Skalman/

Idag ska jag bara umgås med min lilla lillasyster hela dagen! :)
Det ska bli så mysigt. Vi försöker ju att hitta på saker så ofta vi kan i och med
att jag inte bor hemma längre. Min stora lillasyster, eller Fia kanske man säger haha,
hon kan ju komma hit hem till mig lite som hon vill eftersom hon är så pass gammal.
Men den mindre systern ser jag mindre ofta, så då får man hitta på såna här dagar ^^

Så idag ska vi till mitt jobb haha! Till Busfabriken alltså, och nej jag ska förstås inte jobba!
Vi ska leka haha! Efter det ska vi till stan och springa runt en sväng - köpa lite allahjärtanspresenter
kanske! Sen ska vi ta oss en pizza, och efter det blir det bio! (: Vi ska se "Trassel" i 3D!



Tacktacktack till världens bästa morfar som lånar ut sin bil till mig idag!
Min älskling behövde nämligen också bilen idag, och så ska vi åt olika håll - OSMIDIGT av oss!
Men som sagt, jag har världens bästa och snällaste morfar som lånar mig sin bil mitt i min
billöshet haha ^^ Tack morfar

Men.. nu ska jag kasta i mig lite frukost och sen dra och hämta systern :)

Vi syns på Bus! ;D


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att det blir en lyckad dag.

2011-02-05 @ 16:35:39
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback