Jobbjobb.. jobb?

2011-02-16 18:38:34/Permalink//

Fick precis sms av min chef på Bus. Jag ska jobba en del på lovet *yes* :)
Det blir bra, behöver ju pengar som bekant!

Idag har jag mest suttit och letat jobb.
De ringde från Kolmården igår förresten. Skrev inte om det igår, för jag var inte på humör.
Efter många om och men sa hon "tyvärr". Det hade tydligen varit jättejättesvårt att välja
för hela gruppen var "SÅ bra". Det fanns väl helt enkelt de som var bättre än mig, hur duktig jag
än är. Men hon fick mig i princip att lova att söka nästa år, för jag är så duktig, typ.
Aja, life goes on, I guess.
Försökte ringa till ett annat ställe jag sökt jobb på, men ingen svarade, inte på något av
numren det stod att man kunde ringa. Menmen, får väl försöka imorgon igen. Det är bara
att fortsätta letaletaletasökasökasöka.
Som min älskling alltid säger till mig när jag är besviken på jobb jag inte fått,
"Det kommer andra chanser, fler chanser, BÄTTRE chanser!".
Haha han är bäst på att säga saker jag inte alls håller med om, men som är sanna ♥
(Uuuh vad jag längtar efter honom nu..!)

Så är det iallafall. Nu ska jag nog äta mat tror jag. Vet inte vad jag ska svänga ihop riktigt, men
något blir det väl hahaha..!

Vi hörs lite senare kanske (:
                                                                  Puss


Kommentarer
Postat av: AstridAnnaMatildaRisberg♥

hej på dig!



Kan du klicka in på min blogg, kommentera nåt inlägg, och sprida vidare mig? Skulle göra mig jätteglad! :)



Asfin blogg, btw! ;)



Kram/astrid♥

2011-02-16 @ 18:43:47
URL: http://aastridss.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

mm :/

har bråkat med nån så drf

2011-02-16 @ 19:01:35
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- hehe, han är jättesnäll :)

2011-02-16 @ 19:09:53
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: Lena Petersson

Om hon övertalade dig att söka nästa år igen så hade du lyckats att göra intryck på henne. Det innebär att du har större chanser att få jobb där nästa år. Det är väldigt positivt, även om det känns negativt att inte ha fått jobbet i år. Rätt som det är dyker jobbet upp när man är som minst förberedd.

2011-02-17 @ 18:31:16
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback