Can I have this dance?

2011-02-24 19:26:35/Permalink/Life of Skalman/

Torsdag. Imorgon kommer han hem. Ja, jag längtar ihjäl mig.

Förlåt att jag inte skrev igår. När jag hade slutat jobbet åkte jag hem till Fredrik
en stund. Och när jag kom hem var jag helt slut. Jag var egentligen helt slut redan
direkt efter jobbet egentligen, men jag saknade Fredrik så jag tryckte undan tröttheten
en liten stund extra (:

Dagens låt på hjärnan..: (den vägrar lossna)


Idag har jag också jobbat. Och lärt mig hur lazerdome-grejerna fungerar i Star Wars-rummet.
Man kan lära sig något nytt varje dag.
Har haft en lite halvdåligdag idag dock. Min hjärna vill inte riktigt. Har sådana dagar ibland.
Mattias är botemedlet egentligen hehe, men han kommer ju inte hem förrän imorgon.
Så vi får helt enkelt "kramas" över telefon och msn sen... ^_^ Sålänge sitter jag här och
pratar med mina katter och tröstäter chokladhjärtan.

Det syns inte så väl på bilden, men jag har på mig mina nya HelloKitty-örhängen.
Tradera - 20 spänn. Igår när jag jobbade kom det fram en liten tjej till mig och sa
"Vilka fina örhängen du har.. jag gillar också hello kitty!" Haha söt!


En till sak som är bra med imorgon. LÖN! Mitt konto är så gott som tomt exakt nu, så
det ska bli trevligt med lite påfyllning..!

Tror att jag kaaanske ska färga håret ikväll. Det är lite halvkrångligt att göra det själv
nu när jag börjar få så långt hår. Men jag tänker nog göra det ändå. Att färga håret
gör mig alltid på bättre humör.
Vilken färg? Det får ni se ;D

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Äta chokladhjärtan och längta efter min älskling.
Vi hörs kanske senare, eller imorgon!

                                                                    Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Danne

Sv; haha, naw. Tack! :D

2011-02-24 @ 23:37:23
URL: http://dannevn.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback