Valborgsmys

2011-04-30 20:33:26/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp gummisnopp!

Idag har jag vart och jobbat,
på ett av mina jobb haha! Tänkte cykla hem därifrån,
men så började det ösregna... Min snällasötarara morfar ringde och frågade om han skulle
skjutsa hem mig i stället, för det blev verkligen iskallt, blåsigt och superregnigt på två sekunder!
Inget cykelväder direkt, jag var klädd för sommarväder.. Ischpisch.
Tur att jag har världens snällaste morfar, dessutom ringde älsklingen när jag var på väg in
i morfars bil precis. Han undrade om han skulle komma och hämta mig, så jag slapp bli blöt,
han också hihi! ♥ Puss på dom, tycker jag!

Nu sitter jag, äldsta lillasyster och älsklingen i soffan. Lite paltkoma här, vi har precis
ätit jättegod mat. Kött, kroketter, grönsaker osv osv. Vi tänkte grilla, men ställde in den idén
pga vädret haha! Stekt kött är ju gott det också hahaha!

Anyhow, vi hörs kanske imorgon eller så (ska jobba lite då också, men på mitt andra jobb haha).
Men först, en snygg bild på oss!
                                                              Haha syns det vilka det är ens? HAHAHA

Är vi inte söta haha!

Puss på er!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback