Hey you there, I see you over there

2011-04-27 14:59:47/Permalink/Skalman Style!/

Ursäkta att jag är sämst på att uppdatera, ska försöka skärpa till mig ^__^

Påskhelgen var så fin så fin!
Massa god mat, massa gott godis, massa fint väder och
massa fin familj haha ♥ Och så lite jobb.. också!
Dessutom
har jag minsann lyckats fixa så att syrran ska få provjobba
på ett av mina jobb, jag har ju ett par stycken nuförtiden hehe, på Busfabriken :)
Det ska nog bli bra! :)

På tal om Bus, ikväll är det personalfest!
Det blir nog kul, och med god mat och allt sånt där :)
Och så lite dancing all night long på det haha! Det är tur att jag har världens bästa Fredrik som
låter mig våldgästa honom såhär mitt i veckan trots att jag nog kommer "hem" sent och trots
att han ska upp tidigt. "Du får låna nyckeln bara" säger han, min fina vän ♥ Underbart tycker jag!

Detta ska jag iallfall ha på mig ikväll tänkte jag.

För er skarpögda, JA det är en gammal bild på mig i klänningen (se mitt röda hår haha).
Anyhow, jag kommer vara snyggelisnygg haha! (:

Men, nu kommer snart min kära morfar och hämtar mig (såfort jag är rik ska jag köpa egen bil
så att morfar slipper hjälpa mig att ta mig hemifrån stupikvarten...).
Ska kasta ihop en väska till kommande dygnet, typ tandborste och sånt viktigt.
Vi hörs när jag är hemma igen, PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback