Hej världen

2011-04-21 21:24:05/Permalink/Life of Skalman/

Ursäkta den långa väntan.. Men jag har haft fullt upp!
Jobbutbildning och annat trevligt
, till exempel. Och idag hade jag min första "riktiga"
dag på jobbet.  Det var en städdag. Det gick så bra så bra.

En-såndär-cambild.

Mitt hår börjar bli långt. Awesome..!
Imorgon ska jag också jobba. Men på mitt andra jobb, Busfabriken alltså :) Multiworking woman!

Påsken är ju på ingång också!
Jag ska umgås med min älskling, och med resten av familjen.
Dessutom ska jag tjocka i mig massa godis och god mat. Namnamnam.
Jag hoppas ni ska göra detsamma, min fina läsare ♥ Haha ^_^



Jag ska försöka uppdatera mer innan helgen, men jag lovar inget, hihi, för imorgon ska jag som sagt
jobba OCH träffa bästa Anastasia. Lördag och söndag ska det firas påsk med familj och på måndag jobbar jag igen. Busy woman, oh yes indeed (åh vad jag älskar livet).

Nu, Criminal Minds. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Glad påsk!

2011-04-22 @ 11:58:53
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback