Såhär är det..

2010-09-10 17:32:31/Permalink//

Som ni kanske märker är jag inte direkt aktiv på internet.. at all.
Inte på fejjan, inte på bilddagboken och inte här... Nu skulle man ju kunna tro att
jag har mognat och har annat för mig än att uppdatera folk om mina vardag eller att
min alltid energiska skrivargen har tagit semester men SÅ ÄR ICKE FALLET.

Det är såhär att vårt internet har totalslutat att fungera. JAG VET det är hemskt!
Jag har ju ett mobilt internet, men det har bara EN PLUPP täckning, och det bara när
man sitter ute på grusgården lååångt ifrån huset, typ. Mm, så jag använder inte det direkt.
Telia var väldigt snälla genom att INTE upplysa oss om att när grannarna flyttar och därmed
tar med sig hemtelefonin i huset, då försvinner internetet illa kvickt. USCH.

Därför så kommer jag inte vara så aktiv den närmaste framtiden heller. Inte förrän
svärfadern har flyttat in på nedervåningen och därmed tar med sig en hemtelefon och
då också... INTERNET ;)

Vad här hänt den senaste tiden? Några av de viktigaste sakerna i snabba drag:

- Jag hälsade på skolan. Fick massor av kramar, blev "förhörd" inför 1B av Esra hihi,
pratade med lärarna och alla andra jag saknar. Blev nostalgisk och vill vara där jämt.
- Jag tycker om att jobba på Busis. Vill jobba merameramera.
- Jag har utvecklat en stor vana att varje morgon titta på Kim Possible, Aladdin och
Den Lilla Sjöjungfrun till frukost. Disney Channel in my heart!
- Jag har köpt VÄRLDENS SNYGGASTE almanacka. Hur Skalmanig som helst. BilderSnart.
- Jag har tagit mig i kragen och gått till körskolan. Körkortsintensivutbildningen börjar
vecka 38 för mig (jag förväntar mig att ALLA håller tummar och tår) :D
- Jag är hos mina kattungar nästan varje dag. NU GÅR DE! Hur söta som helst. Och
de känner igen mig, så varje gång jag kommer dit krypar de upp på mig för att busa och
gömma sig i mina kläder. Tills de somnar i mitt knä. Åh :')
- Min fästman är den finaste jag vet. Jag älskar att bo ihop med honom, very mucho.

Och nu i helgen är det medeltidsmarknad i lilla sörpipörping. Därför våldgästar jag min
Stigus, och ska leva medeltida heeela helgen. Oh Yeah ♥
Jag har med mig kameran också
, så jag lovar att försöka uppdatera er med bilder nu
medan jag har internet och kan :) Men det händer så mycket hela tiden, så jag vet inte
om jag hinnar haha ^^ Men jag lovar att försöka!!

Vi hörs mer i helgen då ^^ Ses i medeltiden?
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag anade att det fanns någon nackdel med att bara ha mobiltelefon och inte fast telefon =). Håller tummarna! Hoppas att du får i dig något värmande galtaspett under helgen.

2010-09-11 @ 15:18:54
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback