Helg ♥

2010-09-26 11:43:04/Permalink//


Trots att det inte varit så himla kul väder här på västkusten..
så har jag haft en AWESOME helg :)

En skön paus från allt körande och körkortsteoripluggande faktiskt.
Igår var vi på Liseberg och åkte massor av karuseller, trots att det regnade
till och från. Vi struntade i det, och hade kul ändå! Det var nästan inga köer alls
tack vare vädret, så vi valde nog en bra dag i alla fall!


Både jag och Fia köpte en varsin "Bad Hair Day"-mössa, som vi tänker ha de dagar
som håret vägrar samarbeta. LOVE IT.
Jag och älsklingen vann
en massa roliga saker, Center, en mjukispanda och en jättesnygg
tavla! Turisar är vi :) Men det bästa på hela dagen var nog ändå Sagoslottet!
Kalla mig töntig, men jag älskar det!

By the way, facebook vägrade samarbeta idag. Bara för att jag äntligen är på ett ställe
där jag har internet säkert. Uppdaterar lite här sålänge, bara.

Nae.. det är dags att åka hem verkar det som. Vi har ju ungefär fyra timmar i bilen
innan vi är hemma... Puh.

PUSSpussplopp


Kommentarer
Postat av: denise von schrowe

hehe fin mössa :P

2010-09-27 @ 16:32:54
URL: http://denisevs.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback