Snart snart snart

2010-11-12 23:38:07/Permalink/Life of Skalman/

Snart kommer han hem. Min älskade. Äntligen.

Idag har jag haft lite tråkigt. Och varit på väldigt tänkarhumör. Drömde som vanligt
störda saker, de få timmarna som jag sova inatt. Usch. Men inatt ska jag sova. Gott.
För imorgon ska jag jobba. Det ska bli fint.

Vad tycker ni om min nya head? :) Jag har ordnat den själv, men min Stigus fixade så att den
hamnade där den skulle! Hon är duktig hon, jag är så nöjd så ♥

Jag lånade "Mysteriet På Greveholm" på dvd av Fredrik när han var här. Jag har sett hälften av
avsnitten redan. Mm en av de bästa julkalendrarna ever, enligt mig. Jag ska nog se lite mera
imorgon efter jobbet, om min älskling tillåter det haha! Det finns säkert andra saker han hellre tittar
på ;D Annars får det bli på söndag..


Jag tycker om musik och jag tycker om att skriva.
Vi hörs imorgon.


...Nu kom han hem

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback