Skogsbilder!

2010-11-16 17:50:14/Permalink/Skalmans prylar/

Jag tog med mig kameran, och stativet, och gick ut i skogen och lekte lite ^^
Såhär kul hade jag:
(Och jag tänker låta bilderna hamna lite utanför marginalen, med flit, så att de syns ordentligt..!)



Där solen inte legat på, var det helt frostigt och vitt :) In i skogen we go!






Skogen är MIN! :D


Stativet är min nya kärlek (haha)


Kan ni se mig..? Jag har gjort mig "osynlig".


När jag lekt klart.. så gick jag hem igen ^^ In i värmen!


Nästa gång, ska jag försöka få med mig någon mer. Det är roligare att vara två! :D
(Om ni undrar över allt mitt färgglada kan jag ju tala om för er att den stora, rosarandiga, stickade
tröjan
kommer från New Yorker. Min lila, stickade mössa har jag ingen aning om vart den är köpt haha!
Jag fick den av Jonte för typ.. nästan två år sen tror jag. Mina illblå benvärmare däremot kan jag
tala om vart de kommer ifrån.. Mormor! ^^ Hon har stickat dem, och de är de bästa benvärmarna jag har!
Mina skor, zebrarandiga och jätterosa, kommer också från New Yorker (köpte för ett år sen).)

Conclusion av dagens kameralek: Stativ är bra prylar!

Nu ska jag springa iväg och fota mera.
Ska hjälpa syrran med en bilduppgift de fått i skolan.
Vi hörs!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anastasia

När jag kommer hem till jul kan vi ge os ut och fota :)

2010-11-19 @ 12:39:26
URL: http://animayah.com
Postat av: Sabina

SEr jätte roligt ut ialla fall! :D

2010-11-19 @ 15:18:32
URL: http://petsplace.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback