Lycka på alla plan

2010-11-15 22:14:28/Permalink//

Han. Är. Hemma. Han. Kom. Hem. Idag. Bara sådär! :D

Världens finaste och bästa ringde till mig och ungefär följande utspelar sig:
Jag: Hallå.
Älsklingen: Hej, vad gör du?
- Jaag.. skulle precis smsa och säga att jag längtar efter dig.
- Att du älskar mig?
- Nej att jag LÄNGTAR efter dig, sa jag.. Men jag älskar dig också ^^
- Jag kommer hem snart.
- Va!? Vadå snart?
- Ja om typ.. 10 minuter.
- Vaaa !? På riktigt, skoja inte!!
- Haha jag skojar inte, vi syns snart. Puss!
- Puss O.o

Han skulle egentligen inte komma hem
förrän onsdag. Säkert sent på onsdag dessutom.
Och så bara ringer han och säger "vi ses om tio minuter", bara sådär! :D
Nu är jag så glad att jag studsar omkring här hemma hihi!

Idag "snodde" jag morfars kamerastativ, så att jag kan ta bilder på ett annat sätt. Yay.
Så jag tog en bild på mig och älsklingen!

Haha såklart var han ju tvungen och "larva" sig lite och hålla fast mitt huvud, därav
"tvångspuss"-looken haha! Och kolla noga lite längre ner..? Ingen megaseriösbild här inte hahaha!
Knäppit ^^ Men vi är rätt söta ändå tycker jag (: Och ser ni tröjan? Mmm mina nya gosvintertröja!

Jag letade efter en varm tröja i min låda, och insåg att jag har typ ingen. Förutom mina oversizade
luvtröjor, men de känns inte så fina direkt. De är mer "hemma-hela-dagen-ingen-ser-mig"-tröjor.
Så jag unnade mig en stor fet stickad goströja, som man kan ha på sig bland folk ;D
Jag älskar den! (ursäkta mitt serious face, jag var lite irriterad på min kamera i någon sekund..)


Men nu ska jag gå och lägga mig med min älskling, och sova gottgott!
Vi hörs imorgon!
(Då ska jag färga håret, när syrran kommer hem från skolan^^ vilken färg?
Det blir en överraskning, ni får veta när allt är klart hihi!)

PUSSplopp

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback