Lite sällskap

2010-11-10 16:51:31/Permalink/Life of Skalman/

Fredrik sitter på bussen nu. Påväg hit :) Inte så ensamt för mig ikväll alltså.

Vi ska prata och titta på film, hade jag tänkt. Jag saknar min bästaste Fredrik när vi inte
ses varje dag i skolan längre.

Var hemma hos grannarna (läs: mor&far) nyss. Där var det tomt. Förutom Simba som gick
omkring som en osalig ande, och jamade, och ville gå ut. Men det fick han inte, jag har
strikta order från mor. Han fick lite "Kattuna" av mig, men han var sur för att jag inte
släppte ut honom så han struntade i mig haha.

Jag invigde mina moon boots på min promenad! Första gången den här hösten/vintern som
jag hade på mig dem! MEGASKÖNT, och varmt ♥



Jag längtar efter min fästman. Ringde förut för att få höra hans röst lite. Men han hade inte tid
att prata så länge. Han jobbade och slet, min fina. Det är så tomt utan honom hemma, jag
och mina kissekatter saknar honom när han är borta ♥

Nu ska jag gå ut och vinka när Fredrik kommer med bussen, så att han vet vart han ska gå av haha :)
Vi hörs!

                                                                  Puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sådan rosa skor vill jag ha!!!

2010-11-11 @ 11:07:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback