Lite bättre

2010-11-08 22:04:00/Permalink/Life of Skalman/



Efter Ipren, och frukt och ganska mycket god juice - lite bättre feelings.

Halsontet är nästan helt borta.. Men mår fortfarande illa varje gång jag äter.
(Men man måste ju äta..!)

Lyssnar på musik för att bli på lite bättre humör, den här låten är fin :)



Det kommer bli lite svårt att sova ikväll. Det är första gången på väldigt länge som älsklingen
sover borta i lastbilen. Jag har jättesvårt att sova utan honom, speciellt i vår enorma dubbelsäng.
Det var ju liiite lättare förut, när han sov borta någongång ibland, men nu var det jättelängesen
han gjorde det så jag har megavant mig vid hans armar om mig varje natt. Det blir lite
krångligare då, min hjärna/kropp säger liksom "Det är en älskling för lite i sängen, vänta
på honom!!"
eftersom att han jämt brukar (och ska) sova bredvid mig hehe!
Men jag ska göra mitt bästa ändå :)

Jag sitter och pratar lite med Stigusen i telefonen just nu,
men ska snart lägga på
för att kunna ringa och säga godnatt till Tias. Fast det är svårt att lägga på. Jag älskar den
kvinnan mucho grande.

Pensionärsjävlar på femman nu.
Godkväll ♥


Kommentarer
Postat av: namfo

sv; tack så mycket ^^

2010-11-09 @ 08:48:13
URL: http://namfa.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback