Ganska happy sådär

2010-11-01 14:22:59/Permalink/Life of Skalman/

Idag är en bra dag. Imorgon far jag på utbildning, är borta till torsdag.
Happhappyhappyface.

Mina katter har varit galna HELA dagen, jag fattar inte varför. De har bråkat med
varandra tills de blivit arga på riktigt. Fräst, skjutit rygg och skrikit har de gjort.
Och Skrutt blev inte glad när Zebra tyckte att han var jobbig, och inte ville leka mera.
Då tog Skrutt sats genom hela vardagsrummet för att kasta sig på mig. Det gjorde ONT
och jag blev ARG, och jag började BLÖDA på armen. Dumma katt. Det är tur att de är så
söta.

Här är min lilla Zebra ♥


 - en bild på Skrutt också, tryck för att se den större :)


Tror att jag ska ta mig lite lunch nu. Om mina katter låter mig gå,
de piper så fort jag slutar gosa med dem hihi!

PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback