Lördagar in my heart

2010-05-15 13:58:28/Permalink/Life of Skalman/

Jag gillar lördagar ganska mycket! Väldigt mycket nästan.

Efter två intensiva musikaldagar med de små barnen (tvåorna alltså!) har jag äntligen
fått helg! Mycket skönt. Sov länge idag, och åt frukost ute i solen. Underbart!

Idag ska det hinnas med garderobinköp, lördagsgodisätande och plugg. Ikväll blir
det nog en film med älsklingen och bara allmänt mys. Mycket mys :) Helger ♥

 Älskar vår/sommarkänslorna som är utomhus idag! Det
är ju helt totalt underbart! Jag går omkring i shorts och linne - utan att frysa! WAAH, happy happy!

Okejmen... vi hörs väl ikväll kanske, eller imorgon!

PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback