Ingen rast, ingen ro

2010-05-13 13:56:29/Permalink/Life of Skalman/

Jag sitter i skolan. På En Röd Dag.

Musikalövande med tvåorna
är det som står på schemat, eftersom jag går kursen
Scenisk Ledarskap. Det är roligt, men det hade varit ganska skönt att få ligga kvar i
sängen med älsklingen (som är ledig idag). Pöh.

Efter igår, körkonserten med Peter Johansson, så är min kropp toast.
Mina fötter - köttfärs, ajaj, sitt stilla. Min röst - hello? Min rygg - vilken rygg? Min har gått av.
Men det var roligt ändå, och det gick ju rätt bra till slut. Jag fick rosa rosor av fina familjen,
två stora chokladkakor av farmor och en söt "MorOchDotter"-bok av mamma. Plutt ♥

Ikväll ska jag mörda mina fötter lite till. Kl18 - dansshow! Jag ska dansa i min älsklings
arbetskläder, haha! Varför då, kanske ni undrar? Jo det är så här att, min klass har
koreografier till två låtar som är ihopmixade. "Lady Marmalade" och en låt ur West Side Story.
Vi hinner inte byta några kläder emellan, och som ni kanske förstår är temat i låtarna
inte likt varandra någonstans. Vad ska vi då ha på oss? Kläder som inte passar in
någonstans såklart! Jag ska vara arbetsklädd (relfex/orange/blåa kläder ni vet?), Linnéa
kommer klä sig i West Side-stuk. Jag tror även att Hjärter Dam och Lady Gaga kommer
att visa sig på scenen hahaha! Kul värre kommer det blir i alla fall!



Kanske ska gå och se ifall någon behöver mig någonstans?

Vi syns på scenen ikväll!
HUGG!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback