Hej ljuva sol

2010-05-21 15:47:40/Permalink/Life of Skalman/

Jag älskar vädret! Jag har proppat mig full med Ipren för att få bort huvudvärken,
och jag dricker massor med vätska för att kunna gå ut snart utan att dö.

Sålänge ligger jag i sängen och pluggar. Det är lite jobbigt när huvudet vrider sig,
men vad ska man göra! Jag vill inte plugga ihjäl mig i helgen och nästa vecka. Bättre
då att göra lite nu och lite sen, eller hur?

I helgen har jag råkat boka ungefär TIO TON saker samtidigt.. jag fattar inte hur
jag har lyckats.. Tanken var, innan jag tittade i min almanacka och dog över allt
jag råkat skriva in på samma helg, att jag skulle hinna med detta;

- Plugg, först och främst
- Städa här hemma och
- Bygga klart garderoberna med älsklingen
- Åka på Ekenäs Slotts medeltidsmarknad (jag har inte vart på medeltidsevent sen SEPTEMBER!)
- Leka med Stina och färga hennes hår
- Och då färga mitt hår med såklart :) (slinga bara)
- Åka till stan och handla present, och skor..
- Umgås med syrran och slinga hennes hår inför
- Hennes konfirmation på söndag
- Konfirmationseftermys hemma hos mamma
- Sa jag att jag tänkte hinna plugga också, eller? (hehe)

Men efter att jag insåg att detta aldrig kommer att gå, har jag bantat ner min Att-Göra-Lista till;

- Plugga (idag mest)
- Färga Stinas hår (och hon färgar mitt! :D)
- Åka till stan och handla (för pengar jag inte har)
- Se systeryster konfirmeras och
- Åka till konfirmationseftermyset efteråt
Denna lista känns med överkomlig. Resten får bli en annan gång.

Trots värmen
som är, försöker jag trycka i mig lite mat. Jag blir aldrig
direkt hungrig när det är varmt. Men vad säger man.. Äta bör man annars dör man? ;)

Mer plugg nu.
PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback