Sex Education - failed

2010-03-04 08:42:27/Permalink/Sex Education á la Skalman/

Jag tänkte att jag skulle vara lite effektiv igår och skriva ett fortsättningsinlägg
till det jag skrev om sex och kärlek igår.

Så jag springer omkring hemma och letar efter den där Cosmopolitan jag skrev om, ni vet?
Jag HITTAR DEN INTE! Jag letade ÖVERALLT. I badrummet, i garderoberna (varför den nu skulle
ligga där vet jag inte),
under sängen, på golvet bredvid sängen, i mitt nattygsbordskåp bredvid sängen,
i köket, under soffan i vardagsrummet, i vardagsrummet i allmänhet, vid datorn och varenda
återvinningsinsamlingspåse vi har hemma. Den är PUTS VÄCK. Jag hittade andra tidningar men
inte just DET numret jag är ute efter! GAH! Jag frågade till och med Mattias när
han kom hem om han visste var den var. Nix. Han föreslog alla ställen jag redan letat på.
*Suck* Jag får fortsätta leta när jag kommer hem, eller något. Vart jag nu ska leta...


All for now.
PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback