Riktigt fredagsmys! (Plopp^^)

2010-03-12 19:54:43/Permalink//

Efter en väldigt effektiv dag är jag nu hemma. PUH!

Jag har hunnit med så mycket idag.
Det känns bra, bl.a. har jag:
- Pratat med en främling (som hade gemensamma bekanta med mig!)
- Varit på UH på möte
- Åkt hem till mormor och umgåtts
- Varit hos sömmerskan som ska sy min balklänning. ÅH it's gonna be awesome!
- Varit och klippt mig lite (bort med slitna toppar!)
- Snott ägg från mormor så att..
- ..Jag kunde laga pannkakor till min älskling när jag kom hem♥

Jag har dessutom fått komplimanger för mitt hår, inte mindre än TRE gånger ^^ Plopp!

Men nu sitter jag bara. Mätt som bara den av min pannkakor. Jag sitter och kliar mig överallt,
eftersom det ligger sådana där småsmå hårstrån efter klippningen kvar, OCH KLIAR!
Tänkte ta ett hopp in i duschen strax!
Ska bara pussas lite på min fina, underbara som
ligger i soffan först! För honom har jag längtat efter hela dagen! :)


Sen ikväll blir det att titta på
 i tv4! Älskar den serien :D


                                          
                                          Men nu - DUSCH!

Godkväll önskar jag er alla! Vi hörs imorgon♥

PUSS och bit i halsen                            (plopp!)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jodå: En bra dag. Planer för helgen?

2010-03-12 @ 22:17:24
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Julia

och de vare :D

2010-03-12 @ 22:52:51
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så hemskt mycket! Det värmer verkligen :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-13 @ 15:41:38
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback