Ny kategori - Sex Education á la Skalman!

2010-03-09 14:39:24/Permalink/Sex Education á la Skalman/

Eftersom jag oftar snöar in på ämnet sex/relationer/kärlek osv, har jag nu
skapat en ny kategori. Nämligen Sex Education :)

De gamla
sex education-inläggen ligger numera där, och kommande inlägg hamnar där också, såklart!

Detta är kategorin som handlar om allt som har med... ja, sex och relationer att göra.
Inte bara det kanske, utan det mesta som man kan relatera till de ämnena också, typ
kärlek, läggning, känslor, relationer, prat, kroppen osv osv. Allt som jag kommer på och
som jag tycker är viktigt att ta upp - det kommer jag skriva om! :D

Så... läs och lär ^^ (och ställ frågor för allt i världen!)


PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback