En söndag helt utan motivation! ♥

2010-03-07 11:55:10/Permalink/Life of Skalman/


Jag vaknade ca halv 10. Har jag klivit ur sängen än? Nix!

Min motivation att kliva ur sängen är lika med noll
. Ungefär. Det är skönt. För jag BEHÖVER
ju faktiskt inte kliva ur sängen om jag inte vill. För det är söndag, helg, slappdag! :D

Hade det mysigt hemma hos moren igår. Åt god mat och pratade om allt och inget. Min familj
fick mig att titta lite på melodifestivalen också, haha, innan jag begav mig hemåt till min älskling
igen. När jag klev innanför dörren satt alla i huset och myste på nedervåningen. I joined.
Det blev ett par timmar skratt, prat och musiklyssnande. Sen var jag så trött att jag stupade i säng.
(Konstigt, jag vaknade ju faktiskt vid 8!) Jättefin lördag! ♥

ÅH ÅH VET NI VAD!?
När jag
var hemma hos mamma igår hittade jag den! Tidningen! Cosmopolitan som handlar
om sex OCH KÄRLEK! Yesyesyes :) Så lite senare tänkte jag skriva den lovade fortsättningen
inlägget om sex i relation till kärlek. Awesome

Nu - mer icke-motivation att kliva upp ur sängen. Myspys ♥



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

2010-03-07 @ 12:09:34
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Idag blir det slappa, vad pluggar du?

2010-03-07 @ 12:09:44
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback