En sån där BRA dag.

2010-03-06 12:05:15/Permalink/Life of Skalman/

Idag mår jag väldigt bra. Jag vet inte ens varför. Men jag känner mig lycklig.

Älsklingen "sprang" iväg till jobbet
för ett tag sen, han skulle visst in och peta lite på någon
av lastbilarna med sin svets. Så jag sitter hemma i sängen nu, och filosoferar över livet helt själv (:

Igår slog jag alla rekord i trötthet. Vid kl19 ungefär kastade jag mig på sängen och blundade lite
för jag kände mig en aning seg. Tänkte ligga där tills Mattias kom in från garaget. När jag vaknade
var klockan närmare 20, och bredvid mig låg min älskling och slappade. Jag orkade inte kliva upp
och jag trodde inte att han sov direkt, så jag tänkte att "vi kan väl ligga där en stund till".
Vid kl21 ringde mitt mobilalarm (dags för pills), och jag klev upp för att ta dem och la mig bredvid
Mattias igen, tänkte ligga där och vakna till lite innan "Solsidan" började. Nästa gång jag vaknade var
det HELT mörkt
, och Mattias låg på andra sidan om mig (jag förstod inte hur han hade hamnat där) och
jag klev upp. När jag tittade på klockan blev jag TOTALCHOCKAD. Det var midnatt. Nästan exakt.
Jag tänkte att nu var det ju ändå ingen idé att gå upp, nu kunde vi lika gärna gå och lägga oss ordentligt.
Så jag borstade tänderna och fick Mattias, efter MÅNGA om och men (jag tror att han gjorde allt,
inklusive att prata med mig, i sömnen haha!)
, att gå och borsta tänderna och lägga sig åt rätt håll
i sängen haha! Hur trötta går det att vara? Väldigt väldigt...
Vi vaknade imorse. Jag var så utvilad att jag trodde att klockan var runt 12. Det var den inte.
Klockan var inte ens 8 än. Haha! Så NU när klockan precis har passerat 12, så fattar jag inte hur
jag kan ha varit vaken så länge hahaha!!! Jag har aldrig varit med om liknande!

Idag ska jag gå hem till mamma och pappsen. Har inte varit där på jag-vet-inte-hur-länge.
Så jag ska gå dit och umgås och vara lite "intensiv" som min mor brukar säga hihi :) Mysigt!
Ska passa på och gosa lite med katten också, åååh vad jag saknar mitt lejon!



Men nu, skriva lite (är på ett väldigt skriv- och läshumör idag) och kanske
ta en macka. Ja, så ska jag göra ^^

Ha en underbar lördag, det ska jag ha! (jag får ju äta lördagsgodis idag ju hihi!)

PUSS och bit i halsen

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jasså, var på Vikbolandet bor du då?



Kram

2010-03-06 @ 12:16:25
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Klart du ska vara det... Händer idag då?

2010-03-06 @ 12:23:56
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ska iväg till husby snart :)

2010-03-06 @ 12:37:04
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ska springa där, bor du i närheten då? :)

2010-03-06 @ 12:46:52
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur är det idag då? :)

2010-03-07 @ 11:09:46
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback