Den bästa helgen på länge!

2010-03-14 20:40:00/Permalink//

Söndagkväll, återigen. Men vilken underbar helg jag har haft! ♥

 Bl.a. detta har jag lärt mig denna helg:
- Att vara spontan är undebart (för att inte säga spännande)!
- Mat ÄR gott.
- GODIS är gott ^^
- Jag har mycket kläder - man inget att ha på mig (i-landsproblemvarning!)
- Att mysa med den man älskar är underbaaart.
- Även om man riktigt bestämmer sig för att städa, är det inte alls säkert att man städar haha!
- Om man inte har dansat salsa på snart ett år, så har man ABSTINENS!
- Om ens alldeles egna vampyr reser iväg, dör man lite. ( KOM HEM )

Just nu sitter jag och pratar med Jacoben
på msn och lyssnar på låten.
LÅTEN med stora bokstäver, min låt. Låten jag skrev till min älskling. Den som jag tänker
ställa upp med i FMG's Melodifestival med. Jacob, du får min musik att bli levande! Tack ^^
(Det jag säger är att musiken är awesome, och den är inte ens klar än..!)


Dagens bild:
 Skalman goes surprised/whaaat ;D.


Nu - tv, mys och kvällsmat! (Ikväll kommer min Stigus hem ♥ Jag ska ringa till henne.)

                                                                       Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Haft det bra i helgen? :)

2010-03-15 @ 07:10:37
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: simone

Så söt du är :D

2010-03-15 @ 21:21:01
URL: http://fattybom.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback