Systerbesök!

2010-07-07 17:50:42/Permalink//


Idag när jag var ute och sprang fick jag sällskap...
och det sällskapet följde mig ända hem! Mysigt med systerbesök bara sådär!

Ja, vi är knäppa i huvudet..


Tänk att vi bor så himla nära, men ändå tar vi oss inte för att ses oftare! x')
Knäppt! Men vi ska iallafall börja springa ihop nu, eftersom jag ändå springer
förbi henne varje dag när jag går ut för att springa :) En sak som är lite jobbig med det bara..
det är jättesvårt att prata normalt och springa samtidigt hahaha!

Den lilla lillasystern som jag har, blir stor idag! Hon fyller åtta år (börjar hon blir stor, eller
är det jag som börjar bli gammal..?)
och det ska firas. Men inte idag haha!
Idag skulle hon visst på teater med mormorn och morfarn. Födelsedagspussar på henne

Naejmen... lite chokladmuffins och drömmar på det här och kanske.. en film? :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ibland spelar även korta avstånd större roll än vad man tror =)

2010-07-08 @ 16:39:49
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: ewelina jungmarker

kika gärna in på min blogg,skriver om mig själv,mina vänner,min familj & lite allt möjligt,jag har ganska ofta olika slags tvälingar som ALLA får vara med och delta i!

ha en fortsatt trevlig dag,kram! :)

2010-07-08 @ 17:35:26
URL: http://jungmarker.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback