Fredagsmys

2010-07-09 20:48:07/Permalink/Life of Skalman/

Ännu en gång blev det fredag! En hel helg ligger framför oss :)

Idag har jag varit lite sådär halveffektiv
, försöker få in lite rutiner. Det är så lätt
att bli helt förslöad när man bara går hemma. Så jag har några punkter som jag håller
varje dag i alla fall, vissa mer effektiva och kreativa än andra huhu!

Var ju som sagt i stan igår, inhandlade lite förnödenheter (och mindre nödvändiga saker
också kanske, men allt på rea!)
. Bland annat lite nya shorts, för det hade jag extrem brist på.
Mjukisshorts i fina färger - 50 spänn styck, på HM, oh yeah!

På bilden har jag ett par av de nya shortsen!


Nu sitter jag i soffan och älsklingen har precis "dragit" ner projektorduken.
"Walk the Line" - med biokänsla, mitt i vardagsrummet. Fredagsmys!

Ha en fin kväll ♥
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det var tur med färgmatchningen.

2010-07-10 @ 20:26:55
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback