Vuxenpoäng?

2010-01-18 21:37:12/Permalink/Life of Skalman/

Idag har jag verkligen tagit tag i saker som kanske inte är så roliga.

Trots måndagströtthet har jag;
- gjort läxan!
- handlat saker som kylen hade brist på
- tvättat
- diskat
- ätit grönsaker (haha!)

Var inte det duktigt gjort av en måndagsslö Skalman? ^^ Det tycker jag! (vuxenpoäng? ;D )

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem och kramas.
Tänkte blanda till lite juice, ta ett par bragokex och sätta mig i sängen
och titta på Raw Comedy Club när det börjar (kl22 på femman).

Här är ett av mina favoritavsnitt från förra säsongen! Martin Soneby.


Imorrn har jag jazzsångworkshop. Lite nervös, men det ska nog gå bra.
Detta blir en körig vecka *puh*.

Förresten, min Stigus är världens bästa vampyr :) Idag fick hon en till te-sil
till sin samling av mig (: Bara ca 10 till to go, tills samlingen är komplett!

Vi hörs imorrn då ♥ PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback