Kvalitetstid med syster ♥

2010-01-19 21:54:58/Permalink/Life of Skalman/


Har haft en händelserik dag idag (:

Först på dagen
var det jazzsångworkshop, som jag berättade igår. Det var
jättekul, och väldigt lärorikt. Nu är jag jättepepp på jazzkonserten den 14 februari.
Jag hade sedan sånglektion, privat, efter lunchen. Det gick bra, men OJ vad jobb jag
har framför mig! Tufft, men kul!

Efter att ha suttit på Gehörs- och musikläran och NÖTT IN intervaller, durskalor och
mollparalleller gick jag - helt hjärnutmattad - och fikade med Lena.
Det var inte tråkigt! :)


Nu har jag varit duktig ikväll igen, diskat ALLT och tvättat en mörk tvätt.
Ska strax hänga upp den och tvätta en ljus tvätt innan det är dags för säng.
Medan min älskling jobbar, och är tvungen att sova kvar lång bort, umgås jag med
min systeryster. Pratar, tar igen tid och tvättar samtidigt. Myspys (: ♥

Nu är det dags för säng! Imorrn har jag min första religionslektion :D YAY!
Hoppas ni har haft en givande tisdag :)



puss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback