Hej Onsdag!

2010-01-13 10:02:59/Permalink/Life of Skalman/

För er som är lite veckovilla, idag är det onsdag ^^

Är rätt trött, men mår bra ändå. Klar med arbetet om Einstein nu, och det blev bra!
Redovisning idag och sen - INGEN MER NATURKUNSKAP! Oh yeeaah!

                                     



Just nu är det som tar upp en stor del av min tankeverksamhet tankar om hårfärg.
Jag har haft det här svarta/röda i.. två månader nu eller så tror jag.
Börjar bli tradigt. Vill byta. Men vet inte till vad eller hur. Funderar på att färga HELA
håret rött. Det var längesen jag var en liten rödtott. Dags igen kanske?
Nae, jag vet inte.                                                          Hjälp?


Idag ska jag bara gå omkring och längta efter skoldagens slut.
Kom på för typ två minuter sen att vi visst ska titta på "Is There Life After High School?"
(musikalen vi satte upp i våras) i vår egen lilla biosalong BioRio. Men jag funderar på om jag orkar..
jag vill hem och slappa. Och skriva lite Kultur- och Idé-historia. Vi får väl se.

Aja, vi ses i snön ♥


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback