God kvällning

2010-01-26 00:17:48/Permalink/Life of Skalman/

Efter att ha vaknat med Mr. Huvudvärk bestämde jag mig snabbt för
att detta skulle bli en slapp dag.

Jag sov därför väldigt länge, och har mest läst och slötittat på tv hela dagen.
Jag gjorde såklart Gehörs- och musikläran också, och det var minsann svårare än jag
hade räknat med! Som tur var fick jag lite hjälp av Evelina ^^ Det gick dock ganska snabbt att
bli klar. Ett piano och msn - allt man behöver för att klara läxan! ;)

Imorrn ska jag i alla fall gå till skolan! Jag börjar inte förrän 14.30, så sovmorgon får jag också.
Älsklingen kom hem vid.. kl22 ungefär tror jag, och är ledig imorrn. Därför är han världens mest
underbara
och skjutsar mig till skolan på eftermiddagen (eftersom Östgötatrafiken har bestämt
att fler bussar än EN om dagen, ute hos mig, vore onödigt så sitter jag annars i skolan från kl8).

Sådana skoldagar borde det vara fler av haha! Precis lagom för min morgontrötthet!

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid världens finaste och bara njuta av att leva ♥

Godnatt!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback