Direkt efter lovet? Helg.

2010-01-08 09:52:06/Permalink/Life of Skalman/

Har en lektion idag. Sen är det helg. UNDERBART!

Igår umgicks jag med min Stigus. It was AWESOME. Jag älskar den kvinnan.

Jag sitter nu och lyssnar på MelissaHorn-musik. Nyinlagt på SkalmanPoden. Inte dåligt.
Jag bara, och fullkomligt, ÄLSKAR hennes musik. Någon gång ska jag sjunga Melissalåtar.
Snart ska jag gå in till stan och köpa ett block (innan jag börjar). Jag har nämligen inget, trots att
skolan började igår haha! Ska gå och köpa ett prickigt på LagerHaus :D

När jag kommer hem.. så ska jag kasta mig på min pojke och kramas hela kvällen/natten.
Och imorrn ska jag vara duktig och plugga (ni vet, allt det där jag INTE gjort på lovet hehe..)
Men som sagt, FÖRST - kramas! ♥

Kanske att jag ska ta mig lite tid (och ork) och lägga in bilderna från Livskraft på datorn..
Så att ni får se hur underbart jag hade det :) Lite bild-update, just for you. Det var ju ett tag sen!
Vi får se hur trött jag är i eftermiddag hihi ♥

Nae.. jag känner för att skriva lite nu :) Skriva mycket och ordentligt. Jag gör inte det så mycket längre.
Det är inte bra... men jag hittar liksom inte inspiration riktigt. Sista jag skrev, var under nyår.
Det blev en låt till min Tias. Bara för att han är så bra ♥

Ses med pennan i hand!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback