Kyla, värme, fredagsmys ♥

2010-02-05 15:47:37/Permalink/Life of Skalman/

Idag är det fredag, och jag har äntligen varit i skolan

Det var mysigt att träffa FMGmänniskor igen. Och jag gick till Anneli och berättade
att jag inte skolkade igår.. Jag var insnöad! Inga bussar för Skalman.

Idag blir en bra dag. Och den sista slappdagen på... en dryg vecka. Skrev in allt
jag har att göra/ska göra kommande vecka. Såhär ser det ut i min kalender, ÄN SÅ LÄNGE:

Måndag:
Sångrep.
Plugga inför proven.
Göra Gehörs- och musikläran.

Tisdag:
Sångrep. (kl10! - ingen sovmorgon!)
Klar med GehMuläxan. (som jag inte fått!)
Dans på kvällen.
Plugga inför proven, speciellt religion!

Onsdag:
RELIGIONSPROV
sångrep.
Plugga till kommande prov.

Torsdag:
Kultur- och idéhistoria-PROV
Öva sången.

Fredag:
Sångrep!

Lördag: Ledig dag! *puh*

Söndag:
JAZZKONSERT kl 15.
Måste vara på plats och rigga/öva
vid kl10.

NU i helgen måste jag börja kolla lite på kultur- och idéhistorian för
det är mycket att kunna OCH jag måste göra lite som jag halkat efter med.
På söndag ska jag på dop dessutom. Tias' brorson ska döpas :) Mysipyset.

Men IDAG ska jag iallafall bara göra sådant jag VILL. Det vill säga mysa!
Gå på stan med Stigus, fika och prata, skratta och handla dansskor,
fixa en ny mobil (som fungerar!) och bara allmänt må bra.
Sen åka hem till älsklingen och kramas hela kvällen. Äta godis ♥ MMMmm!

Vad sägs om mindre snö, mindre kallt och mera lagom vinterväder?
Det bestämmer vi!

Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Ni har snott min sånglektion på Måndag!!! :O

Men jag kommer och lyssnar på er den 14:e! =D

Förväntar mig mycket då asså! ;) Haha!

2010-02-05 @ 20:24:59
URL: http://annaaat.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback