KärHelg

2010-12-04 22:39:27/Permalink/Life of Skalman/

Den här helgen är en kärhelg. Haha, vad är det kanske ni undrar?
Jo, jag går bara omkring och är larvigt kär i min älskling (mer än vanligt om det går) och
vi springer runt och bara gör saker tillsammans.
Man behöver inte göra massor av fancy saker bara för att man ska hitta på något ihop egentligen.
Vad som helst kan vara mysigt att göra ihop med sin älskade, om man gör det på rätt sätt ^^
Vi har till exempel skottat snö hihi ♥ Både med hjälp av skyffel, och med snöfräsen.
Vi skottade fram vår trapp, så att det går att komma in hos oss utan att halka och slå ihjäl sig.
Vi satte upp en ny fin ljusslinga i ett av våra träd också, så nu har vi en blå, en "vanlig" vit
och en multifärgad. Jättefint, tycker jag!

Hela den här helgen går helt enkelt under förälskelsetema. Bara för att jag ÄLSKAR att
mysa med min älskling, och faktiskt är fruktansvärt kär i honom fortfarande, och hela tiden.
Ibland, i all vardag med jobb och andra saker som tar upp tid, så kan det vara
svårt att hinna med att bara strosa runt och vara kära.
Vardagen kan vara mysig i sig..
Men det är inte mycket som slår dagar som börjar med sovmorgnar där man struntar i
vad klockan är, då man ligger och drar sig, kelar med katter, kramas och pratar om vad
man ska hitta på under dagen. Dagar där tiden 'står stilla' och man kan avbryta det man
håller på med närsomhelst bara för att man fick lust att brottas i snön, pussas en stund eller
säga "jag älskar dig". Dagar som man spenderar varje sekund av tillsammans, och
gör "måsten" till mysiga tillsammans-sysslor. Dagar som slutar med en mysig "vi-kan-gå-och-
lägga-oss-närsomhelst-för-vi-har-sovmorgon-imorgon-också"-kväll i soffan. Underbart.
Det är inte mycket som slår sådana dagar.
Faktiskt.

Så att.. nu ska jag gå till min älskling i soffan och "vi-kan-gå-och-
lägga-oss-närsomhelst-för-vi-har-sovmorgon-imorgon-också"-krypa upp
hos honom och
slötitta på tvn en liten stund. Sen ropar sängen, och somna med i världens tryggaste famn.

                                                 Pussgodnatt på er.
                                                                                   
Blåa ljusslingor.
                      


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt!

2010-12-05 @ 16:15:29
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback