Da'n före doppareda'n

2010-12-23 10:22:13/Permalink/Life of Skalman/

Dags att ta en sista-minuten-vända på stan, eller vad säger ni?

Idag ska jag;
- Lämna in papper till försäkringskassan (så jag får min ersättning)
- Gå på stan med syrran och hjälpa henne köpa julklappar
- Åka hem, och få hjälp av syrran att färga håret.. eftersom mitt hår växer som ogräs
får jag utväxt på två sekunder!

That's my day. Vi hörs mer ikväll, då SKA jag lägga upp en bild på vår tomteskylt
jag lovar.

Några snabba cam-bilder to go!

(usch jag MÅSTE färga håret, det har gått ur så mycket svart!!)
(tröjan; en vit t-shirt med en "paketrosett" på, jag är en julklapp!, där det står "Unwrap me" hihi)


Haha Skrutt ville inte vara med och pussas på bild. Han sprattlade bara hihihi!


Nu kom syrran, så nu ska jag åka!

                                                                                 Vi ses på stan! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

God jul!

2010-12-24 @ 08:55:01
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback