Allt

2010-12-01 17:08:54/Permalink/Life of Skalman/

Idag har jag tänkt på hela världen. Så nu börjar jag bli ganska trött i huvudet.

Jag har varit borta hos mamma och hämtat min blåa pulka. Inte kan man bli för stor
för en pulka va? ^^ Haha, ska få med mig älsklingen någon dag och övertyga honom
om att vi inte är för stora för att larva oss i pulkabacken! Hihi ♥

Fotade lite ute. Men inser mer och mer för varje gång jag fotar, att jag MÅSTE fixa
ett bättre objektiv
snart.. Mine is starting to drive me nuts! Jag vill ta BÄTTRE bilder!

Åh imorgon ska jag till stan. 1. Träffa min jobbcoach. 2. Träffa Stina och äta lunch.
3.
 STUDIOOO :) Jag ska sjungasjungasjunga in Mattias' låt på riktgt, finally! Yay.
                                                  Bra dag imorgon.

Men nu
ska jag fortsätta med det jag höll på med (städning -.-).
Och snart ska jag börja med maten, mmm pannkakor!! :D
Medan jag håller på med sånt, musik! Här är en frukstansvärt bra låt.
                                                Jag älskar The Script



Vi hörs!
                                  Puss


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Tack snälla du =)

Allt bra med dig idag?

2010-12-02 @ 13:05:04
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback