Sovlös

2010-08-10 17:02:32/Permalink/Life of Skalman/

Inatt sov jag.. ingenting nästan. Låg, från halv fyra, och bara väntade på att
älsklingens alarm skulle börja låta, så att jag slapp vara vaken själv ett par minuter.
Dessutom har jag fått typ sju myggbett inatt. DET KLIAR. Massor. Usch.
Sov någon timme på förmiddagen. Drömde ihjäl mig. Woho. Jag är trött.

Men var ute och sprang lite förut iallafall. Skönt, men flugit. Jag tror att jag har
en stalker-fluga. PÅ RIKTIGT. Det är alltid EN fluga som helst vill vara I min näsa,
alternativt i mitt ansikte, VARJE GÅNG jag är ute och springer. Bara en. Säkert samma
varje gång. EEEUUW.

Presenten börjar ta sin form nu också.. Snart klar tror jag.... YAY. Den är.. awesome.
Oh yeah. Hur ska jag kunna vänta till den 29:e? *kämpar*

Ska pussas nu.
Bye :)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback