Sommarväder(?)

2010-08-19 21:46:09/Permalink/Skalmans prylar/

Jag undrar vart solen tog vägen? Nog för att jag tycker om regndroppar ganska
mycket, men jag vill nog ha lite sol..
Jag kan t.ex. inte använda mina snygga hängselshorts! Det blir kallt om benen..


Speciellt imorgon vore det fint med sol, för då ska jag och älsklingen "inviga" Augustifesten :)
Den har ju redan hållit på i två dagar, men vi har haft annat för oss. Dessutom är det marknaden
jag allra mest är ute efter
, och den börjar inte förrän imorgon. Jag ÄLSKAR marknader
Imorgonkväll tänker jag förresten göra något som jag längtat efter i över ett år... DANSA SALSA!
Det är "salsa-fredag" nämligen, och den här gången SKA jag gå.
Har försökt få med mig sällskap, since my dear älskling inte dansar salsa hihi, men
Emilia har jag inte fått något svar från än och ingen annan verkar direkt intresserad. Men
vet ni vad? Den här gången tänker jag strunta i ifall ingen vill följa med. Då går jag själv!
För jag vill dansa!! (:

På lördag ska jag och Tias också "hänga" på stan. Det är bra musik som vi vill lyssna på
och dansa till hela kvällen lång ;) Det ska bli fint ♥

Musik, marknad och salsa. Bra prylar. Kan det bli en bättre helg? :D Tror inte det.

Ska försöka hitta något att titta på nu. Verkar inte vara ett skit på tv ikväll dock.
Ses på marknaden imorrn då ^^
PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback