Mina fina..

2010-08-23 20:01:13/Permalink//

..kattisar. De har öppnat ögonen nu. Ååh :')
Här är de. Det är lite svårt att fota dem, de vill bara kravla runt och utforska haha (:

Men jag lyckades iallafall ta ganska bra bilder till slut ändå.. Tror jag!
Jag tror att jag kommit på namn till båda nu.. Men jag tänker inte avslöja dem än, för jag vill
vara helt säker på deras kön och lite sådär först. Så ni får hållas och gissa sålänge hihi ;)
Men visst är de söta? Jag skulle kunna sitta och bara titta på dem hur länge som helst..!

Jag längtar så tills jag får ta hem dem! Min lilla lillasyster blev så avundsjuk när hon var
med mig, och fick se de små liven, i helgen. Hon sa "DET ÄR SÅ ORÄTTVIST att du ska få
TVÅ kattungar, och jag får INGEN! Kan inte jag fåååååå en? Snällaaa!!!"
Haha, men det får hon inte! De är mina, mina, mina ♥

Dags för nostalgi-tv i 4an nu? Jaaa ;D
PusspussPLOPP



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback