Marknadsinköpen!

2010-08-24 17:21:09/Permalink/Skalman Style!/

Här kommer lite bilder på några av sakerna jag hittade på marknaden!
Som jag lovade :)



T-shirten med kärlekstryck på, hittade jag i ett sånt där "eget-tryck-på-tröja"-stånd.
Jag kunde bara inte låta bli hihi!
Och är inte zebran söt? :D Jag blir nästan sugen på en riktigt zebratatuering haha..!

Nejmen, jag måste springa - ska iväg snart och det är bra att ha kläder på sig då? ;)

                                                                                             PUSS


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tröjor med eget tryck är superhärliga.

2010-08-24 @ 19:51:46
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback