Mamma Skalman

2010-08-11 20:41:39/Permalink//

Idag var jag och tittade på mina bebisar. Kattbebisar.. ÅH!

De är knappt tre dagar nu. De två. Deras syskon dog, så det är bara dessa två små
kvar. Jag håller alla mina tummar för att dessa mina två ska få levas.
Tanken var bara att jag skulle "sno" en liten kisseunge. Men de två var ju bara helt
oemotståndliga, så jag frågade min älskade andra halva om vi inte snääääälla kunde
ta båda syskonen. Han sa jaaa

                                                   Här är mina bebisar!

Jag vet att det är lite dålig kvalitet, men jag hade bara mobilkamren i närheten.
De har inte ens öppnat sina ögon än! Jag ska nog dit i helgen igen och titta om ögonen
har tittat fram då. Åååh jag är så lycklig hihi :')

Nu är det tv-tajm med min älskling. Och ett glas juice på det, tycker jag.
Vi hörs!

                                                                    Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad söta de var! Men de öppnar inte ögonen förens de är tio dagar gamla, bara så du vet! :)

Då borde de vara leveransklara....i oktober ungefär? :)

2010-08-11 @ 20:50:47
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback