I'm just saying..

2010-08-22 13:58:46/Permalink//

Det var en helfin kväll igår. Verkligen.

Jag dansade och pussades med min älskade, jag umgicks med massa fint folk,
jag sprang på en hel massa människor som jag inte träffat på hela sommaren,
jag lyssnade på bra musik och jag kom in på tre ställen utan att dra upp mitt leg *yeah* haha ;)

Jag ska lägga upp lite bilder på saker jag införskaffat på marknaden, sen ^^

Idag blir det mest slappa hemma, skönt ♥ Bara en sväng till affären för att införskaffa
lite mjölk och juice kanske.. Och ost, för den är nästan slut. Blir bjudna på mat också,
hos svärmor (säger man så, fast man inte är gift än haha? Det låter kul iallafall, tycker jag)
det blir gott, alltid gott (:

men.. vi hörs lite senare då - bilder på gång :)

PLOPP - Puss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback