Full fart mot helgen..!

2010-08-27 13:10:27/Permalink/Life of Skalman/

Idag är jag off to Stigus!! Det ska bli helmysigt tycker jag (:

Imorgon är det jobb som gäller, och jag förväntar mig att alla håller tummarna
för att det går bra! (Jag vill verkligen det här) På söndag likaså, jobbjobb :D

På söndagkväll ska det blir lite myspys också. Ett år har jag haft med min älskling
nu. Det ska firas. Hans present blev klar inatt (tiden bara flyger iväg när man är vaken
och på ett kreativt humör!)
så den ska han få på söndag. Jag lovar att ni ska få
se den, när han har fått den!

Nu är det dags för en dusch och lite göra-sig-i-ordning/slash/packa-lite-för-ett-dygn-borta.
Vi hörs på söndag, tror jag! ;D

FULL FART MOT HELGEN!

                                                                             PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback