Projekt

2010-04-20 18:55:02/Permalink/Life of Skalman/

Allt jag har i huvudet just nu är projektarbetet. Snart ska det vara klart.
ProjektProjektProjektSkrivSkrivSkriv.

Min helg gick ut på att gråta över allt och ingenting, och sedan söka tröst hos den enda som kan
trösta när jag känner så. Älskade underbara, vad skulle jag göra utan dig? ♥ Nej, nu ska jag
inte vara så totalpessimistisk över min helg. Jag har faktiskt varit lycklig och glad också. Äta på
resaurang med massor av familj (hihi), vara ute i solen och äta lördagsgodis är saker som också har
stått på schemat ^^

Så nu tar jag tag i det mest akuta. Projektet. Ingenting annat får komma emellan mig, Timmy och
vårt vackra projektarbete. Det kommer bli bra nu!

Nae, dags att fortsätta med skrivandet. Vi hörs!
Puss

Förresten så saknar jag min älskling som strandat långt borta på grund av dumt jobb.
Det blir till att sova hos Fredrik, ta igen lite tid med honom och längta lite ikväll.

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback