Fredagsmys? FilmFreaksmys!

2010-04-16 09:15:12/Permalink/Life of Skalman/

Dagens skoldag är helt fantastisk! Jag skulle vilja ha såhär varje dag!

Klockan 10
- Befinna sig på Filmstaden för att börja repa inför vår fina filmfestival.
Klockan 12 (antar jag) - Lunch (på PAUS kanske?)
Klockan Efter Lunch - Repa lite till
Klockan 14.30 - Premiär! Varning för awesome filmer och galet underhållande underhållning!

Ikväll ska jag hem, skriva lite på skolskruffs och sen bara fredagsmysa med min bästaste
underbara ♥ Vi har ju knappt hunnit se varandra den här veckan eftersom han har jobbat massor
och jag har legat sjuk och varit osocial. Det får vi ta igen ikväll!

Jag börjar bli lite sugen på frukost nu (eftersom jag går upp så tidigt så är jag inte hungrig då..),
jag tycker att min klass kan pallra sig hit NU så att vi kan pallra oss ner till Filmstaden så att jag kan
dra en McDonaldsfrukost! :)

Vi hörs ikväll kanske,
PUSS då!

                                    

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback