Pluggar musikaler..

2009-09-24 18:22:19/Permalink/Life of Skalman/

Inget långt inlägg idag, jag håller på att plugga ifatt lite..

Men jag tänkte att ni skulle få höra låten som jag måste lära mig.

Wouldn't It Be Loverly ur My Fair Lady


Det är inte lätt kan jag lova, speciellt när det verkligen inte är min tonart!
Men det SKA gå!

Idag är en ganska bra dag sådär. Orkar inte tänka så mycket, det gör bara ont.
Gav Stina en kärleksklump idag. Hon blev glad.
Helgen börjar imorrn, det gör MIG glad.
Jag sa till mamma att jag älskar henne, nyss. Hon älskar mig också.

Helgens planer:
Fira Fredrik (utgång!), vara med en viss pojke, gå på bio (det var längesen!)
och mysas lite allmänt sådär. Jag älskar verkligen helger.

puss ♥

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback