Och så var det måndag..

2009-09-07 13:15:28/Permalink/Life of Skalman/


Jag vill inte HA måndag!! Jag vill ha heeeelg...



Är supertrött efter alldeles för få timmars sömn (men jag klagar inte^^).
Känner mig måttligt fokuserad på det jag borde fokusera på.
Är i skolan, har noll koll. Planera? Kanske borde skriva lite?
Nej jag vet inte. Jag har så mycket i huvudet som jag känner att
jag måste skriva ut att jag inte vet vart jag ska börja..
det är kanske bara att ta sig i kragen. Hrrrm.





Kommande helg kommer att bli AWESOME. Medeltidsmarknad är på G. YES, äntligen!
Och jag ska gå med mina favoriter ^_^ wooa kan det bli bättre?
En helg full med brända mandlar, kanderade äpplen, mjöd, min gräspinne, vampyrgifte,
finaste pojken, medeltidsunderhållning, spenderande av pengar jag inte har och medeltidsanda.
Jag vill ha ♥


Idag,
ska jag leka med Jens. Meep det var för längesen. Hem till mig we go!


Ska skriva lite nu, kanske att ni får läsa sen (:

Skalmanpuss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback