Helg ♥

2009-09-11 14:34:12/Permalink//


Nu är det äntligen fredag

Jag känner mig så urbota megalycklig just nu att jag skulle kunna
sprängas. Det är helg, jag ska vampyrgifta mig med världens finaste flicka
som någonsin existerat, jag ska färga håret svart, vara vacker i min klänning
på medeltidsmarknad, medeltidsmarknad!, brända mandlar, jag ska se Trix,
en viss pojke ska gå med mig på marknaden också och jag ska sova ihop med både
min flicka och min fina pojke - allt på samma helg! ♥



Nu ska jag och min Stina springa iväg och köpa hårfärg ^^
Svarta ska vi bli, snygga är vi och vampyrer for eternity it is (:

Vad ska ni göra i helgen, älskade läsare? ♥
Sörpings gästabud?


puss!


Kommentarer
Postat av: anna

har blivit sjuk, så idag ska jag bara vara hemma. lite segt eftersom det tydligen är nå¨gra fester idag :/ men min pojkvän kommer förhoppningsvis hit och då gör vi tacos och se rpå film :)

imorgon blir de party om jag mår bättre^^

2009-09-11 @ 15:30:09
URL: http://annaappanna.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Jadu, utgång, fest.. kanske tyskland, who knows ^^ Vad ska du hitta på för skoj? :)

2009-09-11 @ 16:05:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: Min syrra och henens pojkvän kommer upp ifrån

Malmö och vi ska nog gå till grönan trorja. Men vi

får se.. Själv då?

2009-09-11 @ 16:35:10
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback